zondag 9 mei 2010

Nieuwe bestelling!

Ik heb vorige maand mijn vakantiegeld binnengekregen, dus ik vond dat ik mezelf wel mocht trakteren op wat nieuwe nagellak. En aangezien je boven de 50 euro geen verzendkosten hoeft te betalen (wat toch weer een lakje "gratis" is), wilde ik wel weer eens een grotere bestelling doen. En dit is het resultaat:
Van links naar rechts: Konad SN Pastel Orange, Konad SN Pastel Blue, CG Specialty - Blue Hawaiian, CG Khrome - Sci-Fi, CG Kaleidoscope - Tickle my triangle, CG Up&Away - Peachy Keen, CG Poolside - Sun Worshiper, CG Poolside - Kiwi Coolada, M40 en M79. En omdat deze bestelling vertraging had door de aswolk en door een beurs kreeg ik er gratis een nail bead tattoo bij.
Met koninginnedag had ik de Sun Worshiper op. Deze is meer dan heel erg neon-oranje. Een heerlijke kleur voor deze dag en voor het WK over een maand. Deze lak smeerde zich erg fijn en droogde snel, maar twee uur later was hij nog niet hard. Hierdoor zaten er veel beschadigingen op. Gelukkig was het wel maar voor 1 dag. Toen ik er Seche Vite overheen had gedaan, hardde de nagellak gelukkig wel goed.
Na koninginnedag wilde ik snel even mn nagels een kleurtje geven en dit werd Tickle my triangle, een holografisch roze lak. Ook deze smeerde erg goed en droogde snel. Deze hardde echter wel meteen goed, waardoor er geen beschadigingen op kwamen. Helaas chipte deze lak wel vrij snel.
Tickle my triangle heb ik er dus snel vanaf gehaald en toen had ik Blue Hawaiian opgedaan. Omdat deze grove glitters bevat wilde ik er een basecoat onder doen, maar mijn basecoats drogen niet snel. Toen dacht ik: ach, een topcoat zal ook niet verkeerd zijn. Dus ik heb er Seche Vite onder gedaan. De volgende dag vielen om de beurt alle nagellakken er in één keer vanaf, heel apart! Bij de eerste nagel heb ik weer nieuwe opgedaan, maar dan had ik bezig kunnen blijven. Daarom besloot ik mn nagels maar weer opnieuw te doen en het resultaat daarvan is te zien in mijn volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen